دیدار یک نرم افزار سی آر ام است.
که با هوشمند سازی فرآیند فروش و ایجاد سبک جدیدی از فروش ارتباط شما با مشتریان را متحول کرده و فروش شما را افزایش میدهد.
فرض کنید مدیر یک شرکت خصوصی هستید،روی چه چیزی تمرکز میکنید؟
احتمالاً پاسخ شما این است:
افزایش سود
بهبود فرایندهای شرکت در راستای اثر بخشی بیشتر و کاهش هزینه ها
سود یک شرکت چگونه افزایش پیدا میکند؟
ویژگی سی آر ام دیدار
تبدیل بیشتر زنگ خورها به مشتریان
فروش بیشتر به مشتریان قبلی ( 1 درصد فروش بیشتر به مشتریان قدیمی ارزش کسب و کار را بین 3 تا 7 درصد افزایش می دهد)
ساخت ارتباطی موثر با مشتریان قبلی
چگونه هزینه ها کاهش پیدا می کند؟
ویژگی سی آر ام دیدار
تشخیص منابع اثر گذار تبلیغات و هزینه کرد روی آنها
بهبود کارایی کارمندان فروش
بهبود محصول یا خدمت در راستای کاهش هزینه های پشتیبان
به زبان ساده استفاده از نرم افزار CRM مزیت های زیر را در کسب و کار شما ایجاد میکنند:
جمع آوری اطلاعات مشتریان ، پیگیری ها،فروش ها و ... در یک پایگاه داده متمرکز
ارایه یک ابزار برای منظم کردن و سریع کردن پیگیری ها
مستقل کردن کامل کسب و کار از کارمندان فروش
امکان طبقه بندی هوشمندانه مشتریان(مثلا مشتریانی که سه ماه است خرید نکردند) با هدف پیگیری یا ارسال پیام های گروهی به آنها ارایه گزارشات کامل از فعالیت های کارمندان فروش، محصولات و هزینه های تبلیغات
اثرات CRM در کسب و کار های کوچک
آمارها نشان می دهد که استفاده درست از CRM اثرات زیر را در کسب کار ها ایجاد می کند:
41 درصد افزایش درآمد به ازای هر کارمندان فروش
300 درصد افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
27 درصد بهبود در نگهداری مشتریان فعلی
23 درصد کاهش در هزینه های بازار یابی
برگشت سرمایه نرم افزار CRM
تحقیقات نشان می دهد که عدد بازگشت سرمایه در نرم افزار CRM حدودا 6 برابر می باشد، یعنی به ازای هر 1000 تومان سرمایه گذاری شما در این بخش شما میتوانید 6000 تومان سود در کسب کار خود ایجاد کنید