نرم افزار حسابداری جامع فروشگاهی معین


  • نرم افزار حسابداری معین
  • ۰۵۱۳۸۴۱۷۰۲۰
  • مشهد-بین معلم۴۵وچهارراه دانشجو-پ۶۸۷-ط سوم-واحد۱۲
  • بازدید : ۱۲۷۲۶

سایت تبلیغاتی

قیمت : 300.000



نرم افزار جامع حسابداری ویژه اصناف مختلف معین قابلیت های نرم افزار 1. قابلیت اجرای نرم افزار تحت شبکه 2. قابل نصب بر روی تمامی ویندوزها 32 bit و 64 bit 3. امکان دریافت آخرین به روز رسانی نرم افزار به صورت رایگان از طریق اینترنت 4. امکان استفاده از نرم افزار بدون نیاز به تخصص حسابداری 5. امکان پشتیبانی تلفنی، حضوری و اینترنتی با نرم افزار Team Viewer 6. دارای راهنمای کامل نصب و آموزش نرم افزار 7. دارای آموزش حضوری و اینترنتی رایگان 8. دارای یک سال پشتیبانی رایگان امکانات نرم افزار 1. تعریف کاربران متعدد و تعیین سطوح دسترسی برای آنها 2. معرفی و مدیریت حساب های بانکی و دسته چک ها 3. ثبت و چاپ بارکد برای هر نوع کالا با شکل و ابعاد دلخواه 4. امکان انتقال مانده حساب های اشخاص از سال قبل 5. امکان انتقال موجودی بانک ها و صندوق ها از سال قبل 6. امکان صدور پیش فاکتور 7. امکان کار با دستگاه بارکد خوان 8. صدور فاکتور خرید و فاکتور فروش، برگشت از خرید و برگشت از فروش 9. امکان جستجوی سریع فاکتورها و ریز فاکتورها بر اساس پارامترهای متنوع و قابل تنظیم 10. صدور فاکتور به صورت نقد، چک، نسیه و تعیین اضافات و کسورات برای هر فاکتور 11. امکان درج چندین قیمت مختلف برای یک کالا 12. تعیین اضافات و کسورات و درصد تخفیف برای فاکتورها 13. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده 14. محاسبه تخفیفات سطری کالاها 15. امکان درج نام و آرم موسسه، شرح و پیام تبلیغاتی در فاکتورها 16. قابلیت تغییر تمامی قسمت ها و فیلدهای خروجی فاکتورها بر اساس نیاز 17. چاپ فاکتورها A4،A5 و 8 سانتی چاپگر حرارتی و سازگار با انواع چاپگرها 18. محاسبه سود روزانه، سود بر اساس یک شخص و یا فاکتور خاص 19. ثبت دریافت ها و پرداخت های نقدی 20. تعریف انبار، کالا و گروه های کالا به صورت نامحدود 21. محاسبه کاردکس ریز فروش برای هر کالا در یک بازه زمانی دلخواه 22. تعریف موجودی کالا در ابتدای دوره و محاسبه موجودی کالا در طی دوره و انتهای آن 23. امکان چاپ گزارشات فوق بر اساس پارامترهای دلخواه 24. امکان انتقال موجودی انبارها از سال قبل 25. هشدار دهنده کسری موجودی کالا 26. ثبت و مدیریت تمامی چک های دریافتی و پرداختی 27. امکان وصول و انتقال چک های دریافتی 28. راس گیری چک های دریافتی و پرداختی 29. امکان جستجو و مشاهده چک ها بر اساس پارامترهای متنوع 30. هشدار دهنده سررسید چک ها دریافتی و پرداختی 31. انتقال موجودی (بین اشخاص ، صندوق ها ، حساب های بانکی و ...) امکانات حسابداری 1. صدور و ویرایش اسناد به صورت دستی و اتومات 2. ایجاد و ویرایش سرفصل های حسابداری 3. معرفی کدهای کل، معین و تفضیلی به صورت دلخواه و تعیین طول کد حساب ها 4. امکان تایید و یا عدم تایید اسناد 5. امکان جستجو در اسناد بر اساس پارامترهای متنوع و دلخواه 6. تراز 2 ستونی و 4 ستونی در سطوح کل، معین و تفضیلی در بازه زمانی و یا اسنادی دلخواه 7. گزارش ترازنامه کلی سیستم 8. گزارشات روزنامه، کل، معین و تفضیلی 9. گزارش تفضیلی اشخاص بدهکار، بستانکار، بی حساب و ... گزارشات 1. گزارش صورت وضعیت سود و زیان در بازه زمانی دلخواه 2. مانده حساب های اشخاص به همراه ریز گردش هر یک 3. گزارشات تحلیلی بازرگانی 4. گزارش فروش روزانه 5. گزارش مقایسه ای و ماهیانه شامل خرید، فروش و غیره به صورت نمودارهای گرافیکی 6. گزارش ساز جهت ایجاد و ویرایش گزارشات متنوع و تغییر خروجی های چاپی بر اساس نیاز 7. خروجی گزارشات به Excel ،Word ،PDF ،XML ،JPG ،BMP ، TIFF 8. چاپ صفحات دلخواه 9. چاپ صفحات به صورت پشت و رو 10. همراه با امکان چاپ تمامی گزارشات به صورت کاملا اختصاصی 11. امکان گزارش مانده حساب صندوق به همراه ریز گردش 12. امکان گزارش مانده حساب بانک به همراه ریز گردش 13. امکان گزارش ریز هزینه به تفکیک هر هزینه ابزارها 1. ایجاد فایل پیشتیبان از برنامه در هر زمان بر روی هاردیسک و یا فلش مموری 2. ایجاد و ویرایش دوره های مالی نامحدود 3. بازیابی فایل های پشتیبانی برنامه به سادگی و در هر زمان 4. تغییر ظاهر برنامه و آیتم های موجود در آن بر اساس نیاز 5. تقویم شمسی، ساعت، ماشین حساب و دفترچه تلفن امکانات جانبی نرم افزار شامل: چاپ چک (چاپ متن روی چک) 1. با امکاناتی همچون سازگار با تمامی چک ها بانکی دولتی، خصوصی، موسسات و تعاونی ها 2. سازگار با تمامی چاپگرها لیزری، جوهرافشان و سوزنی 3. چاپ تمامی فیلدهای روی چک با هر نوع فونت دلخواه نستعلیق، یاقوت، زر و… چاپ بارکد 1. طراحی بارکد با ابعاد دلخواه 2. چاپ بارکد به تعداد دلخواه از کالا 3. نمایش و چاپ اطلاعات کالا بر روی بارکد حقوق و دستمزد 1. معرفی محل های کار پرسنل 2. معرفی پرسنل با مشخصات کامل 3. تعیین نوع حقوق از جمله اضافه کار، مرخصی، کسری کار، بیمه و غیره 4. گزارشات حقوقی کارمندان 5. چاپ فیش حقوقی کارمندان قابل استفاده در کلیه مشاغل از جمله : 1. مشاغل آزاد، شرکت های خصوصی، شرکت های پیمانکاری، تولیدی ها، پخش بنکداری، گل فروشی ها، پوشاک، لوازم خانگی، تسمه فروشان,رنگ فروشان,ابزار فروشان,موبایل، کامپیوتر، پارچه، کاشی و سرامیک، لوازم یدکی، صوتی و تصویری، فرش و موکت، سنگ فروشی، آهن فروشی، چوب،کابینت,سوپر مارکت،هایپر مارکت,خشکبار و .......... اطلاعات تماس مشاور فروش: ناهید امیری تلفن : 05138417020 موبایل: 09150280724 ایمیل 1: moeinsoftware@yahoo.com ایمیل 2: moeinsoftware@gmail.com سایت : www.MoeinSoft.com آدرس : مشهد-بین معلم45وچهارراه دانشجو-پ687-ط سوم-واحد12