شرکت های زیادی در حال سرمایه گذاری روی موتورهای برقی و خودروهای تمام الکتریکی هستند؛ با این حال مازراتی به موتورهای بنزینی وفادار می ماند.
مارزاتی قصد دارد تا پایان سال 2022 از 8 خودروی هیبریدی و 4 خودروی تمام الکتریکی رونمایی کند. این تغییرات باعث می شود این برند ایتالیایی به جایگاه واقعی خود در بازار، دست پیدا کند.
در حالی که این زیرمجموعه FCA به دنبال توسعه خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی است، موتورهای بنزینی را از خط تولید خود حذف نمی کند. به تازگی مدیر آمریکای شمالی این کمپانی، Al Gardner مصاحبه ای را با Motor Trend انجام داده و در آن به ادامه تولید موتورهای درون سوز اشاره کرده است.
بر اساس ادعای آقای Gardner، مازراتی تبدیل به یک شرکت تولیدکننده خودروهای تمام الکتریکی نمی شود و همچنان از موتورهای بنزینی در محصولات خود استفاده می کند. علت این امر را باید در تجربه رانندگی با خودروهای مجهز به موتور درون سوز جستجو کرد.
آقای Gardner به این موضوع اشاره کرده که مازراتی برای موفقیت در بازار، به موتورهای درون سوز نیاز دارد تا به ریشه های خود بازگردد. در سال های اخیر شاهد کاهش فروش خودروهای ایتالیایی در بازار بوده ایم. این موضوع باعث شده این شرکت ها تغییراتی را در سبد محصولات خود ایجاد کنند که برای مثال می توان به تولید خودروهای شاسی بلند اشاره کرد.
مازراتی با معرفی خودرویی جدید در نمایشگاه خودروی ژنو 2020، وارد دوره تازه ای خواهد شد. در این نمایشگاه با نمونه تجاری مازراتی آلفیری ملاقات می کنیم (مازراتی آلفیری در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 معرفی می شود). این خودرو که جایگزین گرن توریسمو و گرن کابریو محسوب می شود، در نمونه کانورتیبل نیز روانه بازار خواهد شد.
در سال 2022 این شرکت ایتالیایی از نسل جدید کواتروپورته، فیس لیفت گیبلی، نسل جدید لوانته و یک خودروی شاسی بلند کوچک رونمایی می کند. این محصولات به صورت هیبریدی روانه بازار می شوند.
ترمومتر لیزری لوترن
جت پرینتر های صنعتی LINX PIPRINTING
آریا سیمرغ
75متری برج 27طبقه نیروی هوایی چیتگر
نانو نفوذگرها
بچینگ پلانت
پنل ارسال و دریافت اس ام اس sms وخرید شارژموبایل
فروش.تعمیر کامپیوتر خودروECU.لوازم یدکی
اینورتر با مارک آلفا تایوان
فروش خرد و عمده الکل نور زکریای رازی
پیش رو در تولید وسایل بادی در ایران
تحصیل با کمترین هزینه در رومانی