گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
آشغال گیر - آشغالگیر دستی - آشغالگیر مکانیکی
مشاورهISO-راهنمای دریافتISO-نحوه اخذISO-پیاده سازیISO-روندصدورISO
سینک پلیمری ضد اسید
کدورت سنج
کوله لپتابی,کوله کوه,کیف مدرسه ای,مدرسه ای دخترانه,مدرسه ای پسرانه,کیف
دیگ بخارکارکرده-دیگ بخارماشین سازی اراک09121813704
ویسکومتر چرخشی
تسمه کش
تولیدکننده کابلشو
آتریسا یعنی زیبایی
آموزشگاه عکاسی جهانگیر
تولید کننده موزائیک واش بتن